Як повернути товар без чеку – власний досвід

Даний короткий опис ілюструє, що кожен може відстояти свою позицію до кінця.

Магазин Спортмастер в ТРЦ Ocean Plaza. Купую нове спортивне взуття. На один чек з дружиною придбали 4 позиції на суму 1706 грн. По номеру телефону касир застосувала клубну картку Спортмастер і ми отримали якісь бонуси. Розраховувався я банківською карткою.

Що далі. А далі я зрозумів, що взуття таки мені не підходить. Пройшло вже три дні і після чергового прибирання в квартирі всі чеки разом із тим, що мені б знадобився, пішли в смітник. Думаю, не дуже добре, але товар не користований, всі бірки збережені, коробка. Їду в магазин.

Нижче опишу приблизний діалог на касі в магазині.
– У вас повернення чи обмін.
– Повернення.
Касир оглянула взуття. Поклала назад у коробку.
– Чек будь ласка.
– Вибачте, чек загубив. Проте я знаю точний час покупки, суму, номер банківської картки та номер клубної картки Спортмастер.
– Це все добре, проте без чеку я не можу прийняти назад товар. Мені потрібен фіксальний чек.
– Слухайте, ми живемо в 2016 році, невже цього замало, аби в базі зробити вибірку та знайти потрібний чек? Ви не ведете бухгалтерію?
– Нічим не можу допомогти. Такі правила.
– Зрозумів, кличте будь ласка адміністратора або директора.
– Вибачте, директора зараз немає на місці. Буде не раніше, ніж через пів години.

В якусь мить я подумав, може не варто тратити на це свій час?.. Але я вже тут стою, тож йду до кінця. Відповідаю:

– Я почекаю тут.

Через хвилин 10-15 приходить адміністратор. Не скажу що я знавець законів, під час очікування вирішив погуглити, що конкретно описує ЗАКОН УКРАЇНИ Про захист прав споживачів. Наш діалог був приблизно таким же. Відповідь в мою сторону була:

– Я дію в межах закону. Нічим не можу допомогти.

Думаю, треба писати заяву. Продовження діалогу:

– Можете дати листок і ручку, я напишу заяву.

Адміністратор виконала моє прохання.

Тепер трішки ліричний відступ. Десь влітку я закуплявся в гіпермаркеті Епіцентр. Так, крім різноманітних дрібниць, мені треба було купити 70 цеглин і двері. Поки я все це вибирав, чекав, поки знайдуть двері потрібного розміру. Включив “режим роззяви” та ще в магазині загубив чек, який свідчив про попередню оплату цегли. Там є така опція, що можна оплатити товар, а забрати пізніше. На той момент, я ще не знав, чи зможу я доставити все це з Епіцентра в день покупки. Не буду вдаватись в деталі, але після написання заяв та підписання різних папірців (там я також карткою розраховувався) адміністратор відновив мені чек протягом 40 хвилин.

Roman Slysh
Roman Slysh

Вище скан-копія заяви, яку я написав в магазині Спортмастер. Якщо коротко, то я попросив відновити чек покупки для повернення товару, вказав всі можливі дані (дата, час, сума, номер дисконтної картки, номер банківської картки не вказував!, лише факт оплати карткою).

Адміністратор прийняла заяву:
– Керівництво розгляне вашу заяву протягом трьох днів і зв’яжеться з вами. Ось номер телефону нашого магазину. Зателефонуйте, будь ласка, якщо раптом вам ніхто не подзвонить.
– Зробіть, будь ласка, мені копію заяви та завірте своїм підписом. Я чекатиму дзвінка.

Через пів години мені зателефонувала та сама адміністратор. Я правда був зайнятий, і передзвонив на наступний день. Виявилось, я вказав невірний номер дисконтної картки. Уточняю, що картка пробивалась по номеру телефону дружини. Через декілька хвилин отримую повідомлення, що завтра зможу повернути товар.

Чому б відразу цього не зробити в той же день? Але сам факт, що мене не послали куди по далі вже радує. :)

Які уроки я виніс:
1) Зберігати чек покупки протягом 14 днів.
2) Стояти на своєму та йти до кінця.
3) Неуважність, “режим роззяви”, загублений чек в Епіцентрі та купа втраченого часу можуть слугувати хорошим досвідом у майбутньому.

Іншими словами, все трапляється недаром у нашому житті.